התחברות
הרשמה
כתבתי ביקורת על משהו ומישהו כתב לי " הערה בונה", מה זה הערה בונה וזה חיובי או שלילי? O_ס
24 באוגוסט 2013, 20:47
כתבות
כתיבה
ביקורת
3 תשובות
חח זה חיובי שכזה
ל
לא עוד
חיובי
♣ Spades & Clubs ♠
חיובי.. כאילו היא לוקחת את זה כמשהו לתקן והיא יודעת שאת צודקת
נ
נויוש❤
באותו הנושא:
נאמנה שלחה לי הערה וכתבה לי "סתומה", אפשר להתלונן?
אתם יכולים להעביר ביקורת על מה שכתבתי?
היושים אפשר ביקורת על השיר שכתבתי? ^^
כתבתי משהו תוך חמש דקות אני אשמח לשמוע ביקורת כנה:)
מישהו יכול לתת לי ביקורת על פאנפיק לדם האולימפוס (פרסי ג'קסון) שכתבתי?
קטע כתיבה | מה אתם חושבים? ביקורות? הערות?
קטע כתיבה. דעות? הערות? ביקורות?
אח שלי חייל קרבי וכתבתי שיר. אשמח לביקורות
מישהו/מישהי שמבין בכתיבה ויכולים לתת לי חוות דעת על משהו שכתבתי..?
אממ איך מה שכתבתי? אשמח להערות
מה זה להעיר למישהו? למשל: "הערתי לה שלא תעשה זאת" כתבתי את זה נכון?