7 תשובות
ייתן לך דוח
תלוי בפקח הוא מנייאק הוא יבקש ממך ת"ז ואז דו"ח הוא לא מנייאק יתן לך להישאר אבל בתכלס לפקחים אין שום כוח כל עוד אתה לא מביא ת"ז
אולי היא יכולה לשלוח לך צילום מסך של הברקוד ואז כשהוא יבדוק הוא יראה את זה.
זה כבר נדוש מידי
אם אין לו דרך לדעת שזאת האמת אז הוא כנראה יתן דוח. תצטרכי להראות בערעור שבשעה שחברה שלך תיקפה אז היא עשתה פעמיים בהיסטוריה שלה, ולא יזיק גם שהיא תאשש אותך
תהליך מייגע אבל זאת המדינה
תהליך מייגע אבל זאת המדינה
שואל השאלה:
+אני קטינה
+אני קטינה
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^ היא משלמת ברב קו לא באפליקציה
^^^^ היא משלמת ברב קו לא באפליקציה
אנונימית
באותו הנושא: