16 תשובות
אני נכנס
מה הראנק?
Xta
אני לא שיחקתי מלא זמן ואני גרועה אבל אני זורמת
שואל השאלה:
^יאללה תוסיפי אותי נשחק שלושתינו
אני ראנק גולד xta
אנונימי
נזרום
Xta
נראלי אני הייתי ברונז או משהו
אני צריכה להגיע קודם לביתת ^^
שואל השאלה:
חחחחחח סבבה
ואם את ברונז לא נורא הכל טוב
אנונימי
חחח סגור
אז כשאני אגיע אני אוסיף אתכם גאנג
דבר איתי אז שלחתי לך אגב
Xta
שואל השאלה:
שיט לא מראה לי
מה שלך אני אוסיף
אנונימי
ketsuji
Xta
שואל השאלה:
golden_haze19
אנונימי
שלח תשם
Xta
אם רק לא הייתי בבית ספר
דאמ מסתבר שאני צריכה להוריד את המשחק מחדש..
אנונימי שלחתי לך
אני גם שלחתי לך הזמנה כי רק עכשיו אני רואה את השאלה
אנונימי