4 תשובות
שואל השאלה:
אוי ואבוי מה
אוי ואבוי מה
כן
אמאלה את גם קיבלת את ההודעה הזאת? אבל אני בכלל לא רוצה מיונים!! גם שלחו איזה טופס עם שאלות, אני לא עונה עליו
כן וזה סיוט לצאת מזה, אם את לא בטוחה על התפקיד אז תתקשרי כמה שיותר מהר לחתום על ויתור