5 תשובות
לא זה לא מביך הכל בסדר!
לא חושב
גם יתרגלו
ואדרבה זה יפה מאד לשים פסוק
כמובן כל עוד את מאמינה
לא אין בזה שום דבר מביך
לא חושב שזה משהו שאמור להביך, אם את מחוברת לפסוק אז מומלץ לשים