8 תשובות
שואל השאלה:
למה
אנונימי
בתור פנימיסט אני יכול להגיד שזה מאוד מורכב
^^^ אני לא מסכים איתך אבל בסדר
^^ אני לא יודע מה זה פוסט אישפוזית
אני בפנימייה רגילה
והשאלה על איבוד החופש זה מאוד מורכב
בשביל לדעת צריך לנסות בעצמך