8 תשובות
לא
שואל השאלה:
למה
למה
אנונימי
לפעמים
בתור פנימיסט אני יכול להגיד שזה מאוד מורכב
^^^ אני לא מסכים איתך אבל בסדר
כן. מניסיון
^^ אני לא יודע מה זה פוסט אישפוזית
אני בפנימייה רגילה
והשאלה על איבוד החופש זה מאוד מורכב
בשביל לדעת צריך לנסות בעצמך
אני בפנימייה רגילה
והשאלה על איבוד החופש זה מאוד מורכב
בשביל לדעת צריך לנסות בעצמך
באותו הנושא: