4 תשובות
שואל השאלה:
והיה לי קל המבחן כמו תמיד אבל היא בטח מצאה איזה טעות בכתיבה אי משהו והורידה לי מלא
והיה לי קל המבחן כמו תמיד אבל היא בטח מצאה איזה טעות בכתיבה אי משהו והורידה לי מלא
אנונימית
שואל השאלה:
אני עכשיו בכיצה ט
שנה שעברה היה לנו מורה סבירה והשנה נוראית ולכיתה לידיינו זה אותו מבחן ויש להם מורה טובה שכולם רוצים והם קיבלו כולם ציונים טובים רצח
אני עכשיו בכיצה ט
שנה שעברה היה לנו מורה סבירה והשנה נוראית ולכיתה לידיינו זה אותו מבחן ויש להם מורה טובה שכולם רוצים והם קיבלו כולם ציונים טובים רצח
אנונימית
לאיזה כיתה עלית גם לי היה שלב שפושט הציונים נראו הרבה פחות טובים אבל זה כי היה לי שנה שעברה קל יותר לא בגל לשאת לא טובה
85 זה מעולה תחשבי שיש כאלו שקיבלו פחות ממך
באותו הנושא: