מבחינת קושי עבודה איפה יותר קשה לעבוד בפול אנד בר או דלתא?
דרך אגב לפני שעתיים דיברתי עם המנהלת בדלתא והיא אמרה לי לבוא לראיון ונדבר על הכל אבל אם השכר לא מתגמל זה לא יהיה רלוונטי בשבילי לבוא.. אז זה יהיה סבבה לכתוב לה "היי שכחתי לשאול, מה השכר השעתי?" או שהיא לא טענה? ותגיד לבוא לראיון?