התחברות
הרשמה
אני עייפה אולי אאחר לשירות בשעה? מה אומרים?
17 בנובמבר 2025, 06:14
עייפות
שינה
שעות שינה
2 תשובות
אל,
תשטפי פנים/תיכנסי להתקלח
תכיני לך משהו לאכול וקפה ותלכי לשירות
ת
תחייכו תמיד :)
לא כדאי
#
#&+^=
באותו הנושא:
רק התחלתי שירות לאומי ואני כבר עייפה
כואבת לי הרגליים ואני ממש עייפה(ישנתי 4 שעות אולי) אבל אני חייבת לעזור לנקות לפסח
אני ממש עייפה ואני בשירות לאומי
אם אני אאחר נורא לשיעור עכשיו (יש לי שעתיים תנך), כדאי כבר לבוא לשעה אחרי זה?
להקדים בשעה או שיהיה סיכוי שאני אאחר בכמה דק?
מישהו אולי מכיר מקום לשירות לאומי באזור ירושלים עם שעות נוחות יחסית?
לא ישנתי כמעט בלילה ישנתי אולי שעתיים ואני ממש עייפה
אני אמורה לסיים שירות לאומי בעוד 5 חודשים ואני כבר עייפה תעודדו אותי
אין לי פיזית כוח לכלום, אני תמיד עייפה, אני עובדת במלצרות כרגע, סיימתי שירות
אני ממש עייפה ולקחתי אנטיביוטיקה בשעה 18:00 בערך אולי קצת לפני מה עושים?
יש לי מחר צו ראשון בשעה 9 וחצי מה קורה אם אאחר בחצי שעה ?