13 תשובות
מי זה?
הוא הקראש שלי
מאד
הוא גם אחד מהסולואיסטים האהובים עלי (לא האהוב ביותר אבל בטופ)
אחד החתיכים
אני אוהבת אותו אבל לא את החברה שלו
אממ בתור אחת שהייתה פעם קייפופ סטאן הוא בן אדם הזוי
כן הוא הבנאדם האהוב עליי בכול העולם❤❤❤
בהתחלה לא כל כך אהבתי אותו אבל עכשיו אני מתה עליו
חחח הוא אחלהצ
לא אבל אני אוהב את טום מקדונלד
כן כי הוא תומך בנו אבל לפעמים אני לא יכול לקחת אותו ברצינות כי לפעמים הוא מתנהג כמו ניסוי חברתי (בקטע מצחיק)
נראה לי שכן, כאילו הוא קורע מצחוק (ידעתם שהוא היה בישראל אייזה 3 שנים או משהו כזה והוא כתב פה את אחד מהאלבומים שלו)
אני פשוט לא יכולה לקחת אותו ברצינות, כל פעם שאני רואה אותו ה"רגעים" שלו עולים לי לראש...
אבל אף פעם לא ניסיתי להקשיב למוזיקה שלו...
באותו הנושא: