4 תשובות
שמע אני מתגייס בינואר ורק עכשיו נפל לי האסימון חחח כן הלחץ עולה ויהיה בסדר מוזמן לבוא לפרטי לדבר חחח בלחץ
אני מתגייס מחר לחוץ של החיים מכול מה שאמרת חוץ מהקרבי שזה לא יהיה הקושי אצלי זה יותר מנטלי חברתי כזה.
איזה חודש אתה מתגייס?
שואל השאלה:
יש לי עוד זמן אבל צריך להיות אופטימיים אין ברירה אחרת מאחל בהצלחה שיהיה וכל דבר דברו איתי
אנונימי
בהצלחה לנו :)