7 תשובות
תקראי על זה באתר המתגייסים ויהיה לך אולי דעה יותר טובה
ראיתי פה אנשים שאמרו שלא אני אחפש תקישור של השאלה רגע
שימי את זה על 2 או 3 לדעתי
כי יש תפקידים טובים ובכירים שדורשים קצונה
אבל לתפקידים הגרועים מבינהם זה סתם מסלול מסריח
כי יש תפקידים טובים ובכירים שדורשים קצונה
אבל לתפקידים הגרועים מבינהם זה סתם מסלול מסריח
https://stips.co.il/ask/19005254
את רוצה להיות קצינה? את מוכנה לחתום קבע ולהישאר בצבא זמן יותר ממושך מהשירות חובה בשביל זה? תלוי בך. אני אישית ממש לא הייתי הולכת על זה
שואל השאלה:
אני לא שוללת אבל אני גם לא יודעת על מה המסלולים
אם זה משהו שמעניין אותי אז אני לא אשלול
אני לא שוללת אבל אני גם לא יודעת על מה המסלולים
אם זה משהו שמעניין אותי אז אני לא אשלול
תלוי אם זה מעניין אותך אם את שואלת אותי אז לא
באותו הנושא: