8 תשובות
זה כלום
אנונימי
זה אשכרה כלום אולי אתה מתכוון לפרקים
פסוקים? זה פחות מכלום
פרקים? סביר
שואל השאלה:
פרקים וואי התבלבלתי
אנונימית
תלוי באורך הפרקים, אבל קצת מכביד
קרה לי בעבר
זה יחסית סביר בבגרות יש לך הרבה יותר
זה נחמד לא משהו אצלנו היה יותר
בסופו של דבר את לא באמת נבחנת על כל הפרקים האלה...
כשאני הייתי בתיכון הייתי מתמקדת על כמה פרקים, ואת השאר יודעת באופן חפיף, ומקווה לטוב.
..~