4 תשובות
זה ממש הגיוני. אני גם ככה
מתאמן בבית בשקט שלי
הגיוני, אני גם לא אוהב להתאמן יותר מדי עם אנשים, אוהב את השקט שלי.
כן אני לא אוהבת לגיטימי לגמרי
אנונימית
ברור שזה לגיטימי
אני מבינה כאילו שלא נעים לך מזה, אבל היא צריכה לכבד את הגבול שלך.