7 תשובות
^בכל חנות את כמעט מקבלת מינימום חוץ ממלצרות אחות
מכירה מישהי שעבדה, את מקבלת מינימום, מלא סחורה אבל מלא! כמובן כל המשוגעים של ביטוח לאומי באים, אמהות עם ילדים מרעישים והופכים את כל החנות
המלכה
את עובדת כמו חמןר בפןקס בשביל מינימום... לא שווה. זאץ הכוונה שלי, שהעבודה שם לא שוןה את המשכורת
היוש, מכירה כאלה שעבדו שם ושמעתי שממש לא משהו.
אני עובדת בפוט אם זה עוזר לך דברי איתי בפרטע
פוקס חרא של עבודה עבדתי שם לא מומלץ בכלל
קשה ואינטנסיבי בלי מנוחה עמידה ממושכת כל היום אין איפה לשבת , בקושי הפסקות והיחס לעובדים זוועה
^אני עובדת בכלל בפוט לוקר.