6 תשובות
צריך לדאוג רוב הבתים לא בתקן הדרוש כי יוצרו לפני החוק שמחייב את זה
כל הארץ
כל הארץ
אנונימית
רק בpush כתוב דברים שהכי קיצונים שעתידים לקרות, חרטא או לא כבר אין לי מושג
זה רק שם
זה רק שם
אה אם זה רק ב push אז למה אנשים נלחצים העמוד הזה ידוע בשקרים שלו
כל הארץ שאקבום
מי אמר שתהיה רעידת אדמה? איפה אתם קוראים את כל זה? מה פספסתי
אני לא חושב שצריך לדאוג לגבי זה, רוב הבניינים והבתים בישראל עמידים לרעידות אדמה חזקות.
אנונימי
באותו הנושא: