8 תשובות
נורמאלי ואפילו מגניב:)
שקט זה מושלם, עזבי את אלה שאומרים (:
לדעתי זה בסדר גמור. מה הבעיות עם זה?! שיגידו שזה לבנים מה אכפת להם בכלל?
שקט הכול טוב! זה יפה, מושלם, סוואגי וסקסי לדעתי!
תני כיף אני איתך בזה אין על סקייטבורד וגלשן לבנות:)
תני כיף אני איתך בזה אין על סקייטבורד וגלשן לבנות:)
לדעתי אם את נראית נגית ומתנהגת בנשיות זה ממש מגניב שאתה אוהבת כאלה דברים
זה לכל המינים. תעשי מה שאת רוצה אם את טובה בזה (:
בהצלחה.
בהצלחה.
תעשי מה שטוב לך, כיום כבר אין כמעט "ספורט לנשים" ו"ספורט לגברים"
זה סוואגי ומגניב *~*
באותו הנושא: