10 תשובות
כן אבל אם זה הטעם שלך אז זכותך
ראה, אם אתה פוסל על בסיס פרמטר חיצוני אחד שלא תואם לטעם שלך, מה ההסתברות שתמצא מישהי עם פרמטרים חיצוניים ופנימיים מתאימים בדיוק לשלך, שגם תרצה אותך בחזרה?
שואל השאלה:
אצלי זה אחד המושכים כשיש לבחורה את זה

ובהכל היא מושלמת בדיוק הטעם שלי אבל זה רק זה
אנונימי
שואל השאלה:
ההסתברות גבוהה ברוך ה

ראה, אני מקבל תגובות טובות מאנשים על חיצוני אני גם מאוד גבוה הכל טוב עזוב את זה נגיד ככה כאילו בלי להשוויץ אבל פשוט עונה לך אל תדאג בקשר לזה

מה עושים לא יודע מה יש לי עם זה ויש בא הכל חוץ מזה
אנונימי
זה עניין שלך על מה בא לך לפסול ועל מה לא
כל דבר שאתה רוצה לפסול עליו הוא בתכלס לגיטימי, למה להיות בזוגיות עם מישהו רק בגלל שאחרים אמרו לך שלא לגיטימי שלא תהיה איתו? זה מטומטם
שואל השאלה:
לא יודע מה השריטה שלי עם זה
אנונימי
אם היא נדירה מבחינת כל הפרמטרים שלך אז זה די שיטחי
ברגע שיש משיכה ושיח טוב ואהבה והדדיות זה קצת מפגר סליחה אבל זאת האמת
אבל זכותך פשוט אל תגיד לה שזה בגלל זה
למה אתה בכלל רוצה בחורה כל כך רזה, ממש כמו מקל? וכבר אמרת שהיא רזה, אז לא הבנתי למה זה בכלל משנה.
שואל השאלה:
לא יודע מה יש לי,משהו לא מסתדר לי
אנונימי
^^^ ^^^(6), אם זו לא בעיה, אני לא רואה בעיה בלפסול אותה. תעשה מה שאתה רוצה אם זה באמת לא פוגע בך.