8 תשובות
אני 1.68
לדעתי גבוה זה 1.68 בכללי
אנונימית
מעל 170 לדעתי זה בסדר גמור
אני 160
לא משנה גובה ספציפי רק שיהיה יותר גבוה ממני
כל בן מעל 1.65
זה מעולה
אני 1.64 (:
אני לא חושבת שגובה משנה
שואל השאלה:
כמה את
אנונימי