4 תשובות
תדברי איתן.. תגידי לו שאת מצטערת וזה לא היה בכוונה.. ואז הוא ישאל מה קרה.. ואז תגידי שהפלאפון שלך נשבר, הוא ישאל איך? ותגידי לו איך הוא נשבר ותגידי שאת ממש מצטערת וזה לא היה בכוונה
תגידי לו את זה שהוא רגוע והכל יהיה בסדר.
כול אבא יגיב שונה לזה אבל תראי לו שזה יושב עליך ושאת מפחדת להגיד ותשבי איתו ותגידי לו
אנונימית
תגידי לו שזה קרה בטעות,
לי נשבר האייפון מיליון פעמים ופשוט אמרתי להורים שלי שזה קרה בלי כוונה וממש הראיתי להם שאני עצובה והם הבינו אותי...
תהיי הכי כנה איתם, אני בטוחה שזה יסתדר!
לי נשבר האייפון מיליון פעמים ופשוט אמרתי להורים שלי שזה קרה בלי כוונה וממש הראיתי להם שאני עצובה והם הבינו אותי...
תהיי הכי כנה איתם, אני בטוחה שזה יסתדר!
באותו הנושא: