תשובה אחת
שואל השאלה:
אה ןשכחתי לציין שאני לא קרבי, אני בתפקיד עורפי מבצעי, של יומיות עד שעה מאוחרת
אה ןשכחתי לציין שאני לא קרבי, אני בתפקיד עורפי מבצעי, של יומיות עד שעה מאוחרת
אנונימי
באותו הנושא: