19 תשובות
ביבי! פעם ראשונה שלי! , דפקה הדר מוכתר התבגרה זה מה שהיא אומרת על עצמה אחרי שהייתה בצבא, בנתיים היא בפנלים בחדשות, אבל נראה לי שעם היא תחזור לפוליטיקה אז היא תרוץ עם הליכוד, ועל תזלזלו בה היא לא טיפשה היא הייתה ב8200
שואל השאלה:
למה ביבי?
למה ביבי?
זה הרבה להסביר עם אתה שואל למה, אבל כי אני סומכת עליו שיהפוך את המדינה שלנו למקום בטוח יותר, ותשמע המדינה שלנו היא דיי קשה, לא כל אחד יכול להנהיג אותה ועליו אני בטוחה בלב שלם שכמו שהוא ניהל את המלחמה הזאת בצורה יוצת דופן, אני רוצה שהוא ימשיך להיות ראש ממשלה עוד הרבה שנים
שואל השאלה:
מי היה ראש הממשלה בשביעי באוקטובר? מי תמך בתוכנית ההתנתקות? מי לא רוצה כרגע ועדת חקירה ממלכתית שתבדוק איך בדיוק הוא פישל? אני יודע שאת יכולה להסתכל על ההתנהלות מהשביעי עד היום ולהגיד הנה אנחנו מנצחים בכל הזירות השאלה היא האם גנץ בנט ליברמן או כל מישהו אחר לא היה מביא את אותה תוצאה בדיוק.
מי היה ראש הממשלה בשביעי באוקטובר? מי תמך בתוכנית ההתנתקות? מי לא רוצה כרגע ועדת חקירה ממלכתית שתבדוק איך בדיוק הוא פישל? אני יודע שאת יכולה להסתכל על ההתנהלות מהשביעי עד היום ולהגיד הנה אנחנו מנצחים בכל הזירות השאלה היא האם גנץ בנט ליברמן או כל מישהו אחר לא היה מביא את אותה תוצאה בדיוק.
אם אתה חושב שבני גנץ או ליברמן יותר טובים מביבי אני מאחל לך רק בריאות.
מצביע ביבי כי אין מישהו אחר, לא ליברמן לא גנץ הטמבל הזה לא לפיד כי הוא ליצן, מי כבר ינהיג מי בידיוק?
מצביע ביבי כי אין מישהו אחר, לא ליברמן לא גנץ הטמבל הזה לא לפיד כי הוא ליצן, מי כבר ינהיג מי בידיוק?
שואל השאלה:
אתה חושב על כריזמה ואני מדבר על ההתנהלות במלחמה שיכול להיות שהכל היה מתנהל בערך אותו דבר עם מנהיג אחר. כן ביבי הכי כריזמטי נראה לי שהוא נבחר לראשות הממשלה מספיק פעמים בגלל העובדה הזאת.
אתה חושב על כריזמה ואני מדבר על ההתנהלות במלחמה שיכול להיות שהכל היה מתנהל בערך אותו דבר עם מנהיג אחר. כן ביבי הכי כריזמטי נראה לי שהוא נבחר לראשות הממשלה מספיק פעמים בגלל העובדה הזאת.
ושתדע לך לדעתי נתניהו עשה את הדבר הכי חכם שאפשר בנוגע לחקירה הזאת, נתניהו בא ואמר בוא נעשה חקירה שחצי ימין וחצי שמאל יהיו מעורבים בה. ואני לא רואה שום בעיה בזה.
ועוד משהו שתדע לך, ועדת חקירה ממלכתית זה הכי גרוע שיש זה כיאילו נשיא בית המשפט העליון ממנה שופט בדימוס כלומר ממנה שופט לשעבר שהוא ימנה את חבריי הוועדה שיחקרו.
עכשיו מי השופט של בית המשפט העליון כרגע? יצחק עמית, עכשיו יצחק עמית שמאלני קיצוני, אז בוא תסביר לי איך זה הוגן שהוא גם נגד ביבי גם הבנאדם נבחר בדרך בזויה גם ייתנו לו למנה מישהו משלו שימנה וועדה משלו לחקור את ביבי? איפה ההיגיון פה?
אז ביבי אומר בוא נקים וועדת חקירה שמורכבת חצי ימין חצי שמאל, אז מה רע בידיוק? מה כואב להם שיש סיכוי שהוא יצא זכאי? הכי הוגן שיש שגם הימין וגם השמאל יהיה מעורב בתיקים האלו
ועוד משהו שתדע לך, ועדת חקירה ממלכתית זה הכי גרוע שיש זה כיאילו נשיא בית המשפט העליון ממנה שופט בדימוס כלומר ממנה שופט לשעבר שהוא ימנה את חבריי הוועדה שיחקרו.
עכשיו מי השופט של בית המשפט העליון כרגע? יצחק עמית, עכשיו יצחק עמית שמאלני קיצוני, אז בוא תסביר לי איך זה הוגן שהוא גם נגד ביבי גם הבנאדם נבחר בדרך בזויה גם ייתנו לו למנה מישהו משלו שימנה וועדה משלו לחקור את ביבי? איפה ההיגיון פה?
אז ביבי אומר בוא נקים וועדת חקירה שמורכבת חצי ימין חצי שמאל, אז מה רע בידיוק? מה כואב להם שיש סיכוי שהוא יצא זכאי? הכי הוגן שיש שגם הימין וגם השמאל יהיה מעורב בתיקים האלו
עכשיו בוא תסביר לי מה רע אם גם הימין וגם השמאל יחקרו את הפשלה ביחד?
אתה לא יכול לבוא למנות שופט שנגד ביבי והשופט הזה ימנה חבריי וועדה משלו גם שנגד ביבי איפה בידיוק זה הגיוני? שה הדבר הכי הזוי ששמעתי בחיים
שואל השאלה:
מה רע קודם כל להתחיל בלחקור מי שזה לא יהיה מה קרה למה קרה איך קרה ואז אם הממשלה חושבת שהחקירה נעשתה בצורה חד צדדית או לא אמינה או לא משנה מה אז לדבר בכיוון של ועדה חדשה? ועדה זה לא משפט שדה אתה יודע. מה אתה חושב על זה שהוא פשוט שיקר ואמר שרוב העם נגד זה? https://www.maariv.co.il/news/politics/article-1250514
מה רע קודם כל להתחיל בלחקור מי שזה לא יהיה מה קרה למה קרה איך קרה ואז אם הממשלה חושבת שהחקירה נעשתה בצורה חד צדדית או לא אמינה או לא משנה מה אז לדבר בכיוון של ועדה חדשה? ועדה זה לא משפט שדה אתה יודע. מה אתה חושב על זה שהוא פשוט שיקר ואמר שרוב העם נגד זה? https://www.maariv.co.il/news/politics/article-1250514
אז בחרת להביא סטטיסטיקה מהאתר בין הכי שמאלנים שיש?
ושוב אני אשאל אותך, מה רע בלהקים וועדת חקירה שמורכבת גם מהימין וגם מהשמאל ביחד?
ושוב אני אשאל אותך, מה רע בלהקים וועדת חקירה שמורכבת גם מהימין וגם מהשמאל ביחד?
שואל השאלה:
האתר הכי שמאלני זה הארץ אתה מכיר סטטיסטיקה מכל מקום אחר שטוען אחרת? אחרת איך ביבי יכול לדעת שרוב העם איתו?
האתר הכי שמאלני זה הארץ אתה מכיר סטטיסטיקה מכל מקום אחר שטוען אחרת? אחרת איך ביבי יכול לדעת שרוב העם איתו?
אתה לא יכול לבוא לתת לשופט שנגד הממשלה למנה שופט בדימוס שהשופט הזה שגם נגד הממשלה ימנה חברי וועדה שגם נגד הממשלה לחקור את השביעי באוקטובר אתה פשוט לא יכול אין פה שום היגיון זה לא אובייקטיבי זה הזוי לגמרי ואם זה קורה עדיף כבר לא לחקור את זה בכלל כי החקירה תגיע למסקנה לפני שבכלל יחקרו משהו
מזאת אומרת איך ביבי יכול לדעת שרוב העם איתו? יש סיבה הרוב במדינה מצביע לו בפער שאי אפשר בכלל לתאר בהשוואה לאחרים כיאילו חח
שואל השאלה:
איתו בהחלטה לא להקים כרגע ועדת חקירה ממלכתית.
לא מדובר במשפט שדה אם זה לא יתנהל בצורה אובייקיבית זה דווקא יחשוף את הצד שאתה ככ נגדו כרגע. שוב, למה לא להתחיל לחקור כבר? למי אכפת שזה שמאל? אתה לא רוצה שימין יחקור ימין נכון?
איתו בהחלטה לא להקים כרגע ועדת חקירה ממלכתית.
לא מדובר במשפט שדה אם זה לא יתנהל בצורה אובייקיבית זה דווקא יחשוף את הצד שאתה ככ נגדו כרגע. שוב, למה לא להתחיל לחקור כבר? למי אכפת שזה שמאל? אתה לא רוצה שימין יחקור ימין נכון?
שוב, אני מעוניין מאוד שיתחילן לחקור אבל זה בידיוק כמו שהימין יחקור את השמאל, התוצאה תיהיה ברורה אז למה לא לקחת ימין ושמאל ביחד לחקור?
אני שואל כבר 100 פעם אתה פשוט לא מוכן לענות ואני מניח שטתה לא עונה כי אתה שמאל טיפיקלי אתה לא מוכן שיהיה חקירה כמו שצריך אלה מעוניין רק בלהפיל את ביבי.
שוב בבקשה ממך תענה לי ותסביר לי מה רע בחקירה שתיהיה מורכבת גם מהימין וגם מהשמאל?
אני שואל כבר 100 פעם אתה פשוט לא מוכן לענות ואני מניח שטתה לא עונה כי אתה שמאל טיפיקלי אתה לא מוכן שיהיה חקירה כמו שצריך אלה מעוניין רק בלהפיל את ביבי.
שוב בבקשה ממך תענה לי ותסביר לי מה רע בחקירה שתיהיה מורכבת גם מהימין וגם מהשמאל?
ושוב אני מסכים שצריך לנהל את החקירה בצורה אובייקטיבית ולכן אתה לא יכול לקחת צד שלם ששונא את הצד השני ולתת לו לחקור אותו, זה הדבר הכי מטומטם שאפשר לעשות זה כיאילו אני אקח נאצי ואתן לו לתת גזר דין על יהודי זה פשוט טמטום.
במקום זה שני הצדדים צריכים להיות מעורבים בחקירה, בידיוק כמו שאתה לא תרצה ששמאל יחקור את השמאל או שימין יחקור את הימין אז פה יש לך פתרון קל והכי הוגן שיש, קח ימין ושמאל ביחד ותתן להם להגיע למסקנה ביחד מה הבעיה אני לא מבין
במקום זה שני הצדדים צריכים להיות מעורבים בחקירה, בידיוק כמו שאתה לא תרצה ששמאל יחקור את השמאל או שימין יחקור את הימין אז פה יש לך פתרון קל והכי הוגן שיש, קח ימין ושמאל ביחד ותתן להם להגיע למסקנה ביחד מה הבעיה אני לא מבין
ביבי היה ראש ממשלה 18 שנה יותר זמן מכל אדם אחר, הוא היה ראש ממשלה 13 מתוך 16 השנים שחמאס שלט בעזה וחמאס עדיין ביצע את הטבח הנורא ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל, אבל עדיין איכשהו זה עדיין באשמת לפיד ורבין והיועמשית ובגץ.
ממשלת ימין אולטרה פרו מקס לא עצרה את חמאס, כן מפרקת את הכלכלה וכן מוכרת את הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון לחבורה של פושעים.
ממשלת ימין אולטרה פרו מקס לא עצרה את חמאס, כן מפרקת את הכלכלה וכן מוכרת את הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון לחבורה של פושעים.
אנונימי
שואל השאלה:
גם המכון הישראלי לדמוקרטיה שמאלני? https://www.idi.org.il/articles/55752
עניתי על השאלה הזאת כבר. עניתי שאני מעדיף שזה יחקר כבר מהיום גם אם זה שמאל שבודק ימין ולא שמאל וימין ביחד. למה זה משנה לעזאזל מי חוקר? זה לא משפט זה חקירה. במשפט באמת לא הייתי רוצה ששופט שמאלני ישפוט ממשלת ימין קיצונית בחקירה ובמיוחד בחקירה כזאת מה שחשוב זה שזה יקרה כמה שיותר מהר ולא מה העמדה של מי שחוקר את האירוע. בחקירה זה לא שחור ולבן יש ראיות ויש מסקנות אם הראיות לא יהיו טובות אפשר לערער על המסקנות של החקירה. וגם המסקנות של החקירה לבדן הן לא אמצעי להרשעה אלא הראיות מהחקירה. ביבי בעצמו הביא אחלה טיעון למה זה חשוב לעשות את זה כמה שיותר מהר https://www.tiktok.com/@avigdor.liberman/video/7571414815055400200?q=%d7%9c%d7%99%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%9f%20%d7%95%d7%a2%d7%93%d7%aa%20%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%a8%d7%94&t=1762945524231
גם המכון הישראלי לדמוקרטיה שמאלני? https://www.idi.org.il/articles/55752
עניתי על השאלה הזאת כבר. עניתי שאני מעדיף שזה יחקר כבר מהיום גם אם זה שמאל שבודק ימין ולא שמאל וימין ביחד. למה זה משנה לעזאזל מי חוקר? זה לא משפט זה חקירה. במשפט באמת לא הייתי רוצה ששופט שמאלני ישפוט ממשלת ימין קיצונית בחקירה ובמיוחד בחקירה כזאת מה שחשוב זה שזה יקרה כמה שיותר מהר ולא מה העמדה של מי שחוקר את האירוע. בחקירה זה לא שחור ולבן יש ראיות ויש מסקנות אם הראיות לא יהיו טובות אפשר לערער על המסקנות של החקירה. וגם המסקנות של החקירה לבדן הן לא אמצעי להרשעה אלא הראיות מהחקירה. ביבי בעצמו הביא אחלה טיעון למה זה חשוב לעשות את זה כמה שיותר מהר https://www.tiktok.com/@avigdor.liberman/video/7571414815055400200?q=%d7%9c%d7%99%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%9f%20%d7%95%d7%a2%d7%93%d7%aa%20%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%a8%d7%94&t=1762945524231