12 תשובות
הם כן
שקר גברים מתים על מתנות
המתנה הכי טובה היא זמן איכות
הם אוהבים סתם משקרים עלייך
שואל השאלה:
ברכות ןזה
ברכות ןזה
אנחנו אוהבים
אם מישהי הייתה קונה לי פיפא הייתי משתגע עליה
אם מישהי הייתה קונה לי פיפא הייתי משתגע עליה
ברכות זה קיטשי מדי אנחנו לא אוהבים את זה
אנונימי
מי אמר?
תקשייבי המתנה הכי טובה לגבר זה פשוט תראי לו את הציצי שלך והוא בשמיים
שואל השאלה:
אני אשלח לן
אני אשלח לן
זה לא בהכרח נכון
שואל השאלה:
שלחתי לן בכלל צילום מסך של התגןבה הזאת
שלחתי לן בכלל צילום מסך של התגןבה הזאת
באותו הנושא: