7 תשובות
ממש טוב(s24 fe) אחלה טלפון
^^^משקרת סתם בשביל הקטע?
קישורים מצורפים:
מה24 אולטרה
חחח באיזה מקום שמעת את זה
ה25^ אולטרה יותר קטן מה24
אחלה טלפון, אבל הייתי רוצה את ה25 אולטרה אם לא הגודל שלו, קשה לי עם טלפונים כאלה זה לא יכנס לי בכיס
אחלה טלפון (במיוחד במחיר הזה) גודל מעולה המצלמה סבבה לגמרי והסוללה מחזיקה בערך 10 שעות בשימוש אינטנסיבי מאוד
(a55)
(a55)