6 תשובות
היה לי חבר כזה, ניתקתי איתו קשר אחרי לא מעט זמן של הכירות, שנה אחרי שלא דיברנו הבן אדם נשר מהלימודים והפך לטיפוס מגעיל, אם דיברת איתה על זה וזה ממשיך ככה פשוט תנתקי איתה מגע, זה לא יכול לבוא רק מכיוון אחד
קרה לי מקרה בול כזה ממש לא מזמן, היה לי חבר ממש טוב שאנחנו מכירים תקופה די ארוכה וגם אני, כמוך, הייתי מתחילה שיחות ושמתי לב שהוא טיפה מרוחק ממני בהתחלה שאלתי אותו למה הוא טען שאין לו כח לדבר עם אנשים והוא לא במוד אז הנחתי לו
כעבור כמה חודשים טובים לא ראיתי אף הודעה ממנו הבנתי שהוא פשוט לא מעוניין לדבר איתי אז הפסקתי לדבר איתו ופה נגמר הקשר
תאמיני לי זה רק לטובתך בסופו של דבר את נפגעת מזה, לא מגיע לך חברה כזאת.
אמאלהה זה בדיוק מה שקרה ליי!!
והנה אתמול גמרנו את זה
שנתיים זה נמשך ככה שרני מתחילה הודעות ומרגישה חופרת כבר באיזשהו שלב.
תפני לפרטי אם את צריכה משהו
שואל השאלה:
אוף אנחנו חברות נורא קרובות מה פשוט ככה לסיים את הכל?
אנונימית
בואי לפרטי
אני באמת הכי מבינה אותך בעולם