4 תשובות
עדיף ללכת למקום שמתמחה בזה
יותר מדי זמן להשקיע
עדיף ללכת למקום שעושה באמת כי ככה יש משמעת באמת לעשות ולא מתעצלים
יש לי במקביל גם את המכשיר הזה וגם טיפולים במכון לייזר (לאזורים שונים, לא אמשיך עם המכון שיסיימו לי הטיפולים), המכשיר מעולה רק צריך להתמיד ולא לפספס, ובטח שלא לחכות זמן רב בין כל שימוש. מעולה, רק להתמיד ולהתמיד.
Syl
יש לי את המכשיר והוא מעולה! הגיע לי עם סכין גילוח טובה של ונוס ורואים תוצאות כבר מהניסיון הראשון, וכן הוא מצריך השקעה אבל לגמרי שווה את זה.. גם שיש את האפשרות להוריד שיער במקומות אינטימיים לבד וגם שתוכלי לעשות מתי שתצטרכי. כן חשוב בהתחלה להקפיד על התדירות ולאט לאט לעשות פעם בחודש, תלוי בקצב הצמיחה
אנונימית