2 תשובות
זה תלוי בחומרת הנקע ובמה שהרופא אומר בדרך כלל אם הנקע לא מפריע לתפקוד ואתה יכולה לבצע אימונים, אפשר אבל אם יש בעיות יציבות או כאבים חזקים, לרוב לא מאשרים לוחם עד שהכל חוזר למצב תקין
כמו דהראשון כתב זה תלוי בחומרת הנקע..
אם המצב באמת מונע תפקוד אז כנראה דכן אבל זה צריך ממש קיצוני
אם המצב באמת מונע תפקוד אז כנראה דכן אבל זה צריך ממש קיצוני
באותו הנושא: