3 תשובות
תלוי בת כמה את, אבל, יש אפשרות של הבהרה של השיער, תלכי לקוסמטיקאית, אבל עם תעודות
לאה
אני מצטרפת לתשובה הקודמת
כל עוד את מתחת לגיל 18 לא כדאי לעשות צעדים קיצוניים
גם חשוב לראות אם המצב באמת חמור כמו שאת מרגישה או לא
בכל מקרה הבהרה הרבה יותר קלה זולה ולאמכערת כמו הסרה (זה לא כל כך נורא שהשיער גדל כמו המראה של הקוצים)
אני מבהירה בבית עם אבקת בלונדר ומי חמצן
חשוב ללמוד איך עושים את זה נכון אחרת עלולות להיות כוויות!
בהצלחה
זרת
אני מתחת לגיל 18 אבל הפנים שלי ממש מלאות בשיערות לא עדיף להוריד?
שעירה