5 תשובות
שואל השאלה:
אני לא מעלה בכלל בכל החצי שנה האחרונה, רוצה עכשיו להעלות סטורי יומולדת פשוט
אני לא מעלה בכלל בכל החצי שנה האחרונה, רוצה עכשיו להעלות סטורי יומולדת פשוט
אנונימית
אצלי זה גם ככה זה נורמלי
כי אנשים נזכרים שהם עוקבים אחרייך למרות שהם כבר לא בקשר איתך אז מורידים לך עוקב
וואללה באמת מוזר כי אצלי זה הפוך.. מה את מעלה?
אנונימית
מזל טובב!! ותעלי סטורי שימי פס
אנונימית
באותו הנושא: