15 תשובות
כן זה יכול לפגוע בו, אבל לא צריך למתוח יותר מדי
אולי תנסי לעשות צמה הדוקה נראה לי שזה לא יפגע בשיער
שואל השאלה:
ומה אפשר לעשות עם זה?
ומה אפשר לעשות עם זה?
בסופו של דבר אחרי זמן זה מחליש את השיערה ופוגע בה
ואני לא רואה פתרונות אחרים כל כך אם מחייבים שיהיה אסוף הדוק.
ואני לא רואה פתרונות אחרים כל כך אם מחייבים שיהיה אסוף הדוק.
שואל השאלה:
סבבי תודהה בנות
סבבי תודהה בנות
פשוט לא למתוח את השיער ממש
אם מסרקים את השיער עם גל אז השיער נראה מסודר ממש גם בלי להיות ממש מתוח
אם מסרקים את השיער עם גל אז השיער נראה מסודר ממש גם בלי להיות ממש מתוח
היי
אני חושבת שרם תעשי אסוף ותמרחי קצת קרם או משהו עדין שמן מזין סרום זה לא יהרוס אוצו
אני חושבת שרם תעשי אסוף ותמרחי קצת קרם או משהו עדין שמן מזין סרום זה לא יהרוס אוצו
כן פשוט לא צריך למתוח את השיער כל כך
יכול לפגוע,כן
גם פן פוגע בשיער וגם שמפו
כן.
זה מהר מאוד יגרום לנשירה וקרחות מה שמן הסתם יוביל לדילול בשיער, הוא יישבר ויהיה חלש ויהיה חבל לשקם אותו אחכ במשך שנים
זה מהר מאוד יגרום לנשירה וקרחות מה שמן הסתם יוביל לדילול בשיער, הוא יישבר ויהיה חלש ויהיה חבל לשקם אותו אחכ במשך שנים
אפשר אצליכם לעשות צמה?
כי לא כדאי ללכת על קוקו כי כשהשיער אסוף על קוקו והוא מתוח מאוד חזק, זה מחליש את השורשים של השיער שיכולה להיות מזה נשירה, וזה לא לדבר על החומרים שיכולים לדרוש לך לשים על השיער.
כי לא כדאי ללכת על קוקו כי כשהשיער אסוף על קוקו והוא מתוח מאוד חזק, זה מחליש את השורשים של השיער שיכולה להיות מזה נשירה, וזה לא לדבר על החומרים שיכולים לדרוש לך לשים על השיער.
כן אבל מה אכפת להם איך השיער נראה שילכו לחפש
איזו עבודה זאת בכלל? הגיוני שדורשים שיער מסודר אבל גם שיער פזור יכול להיות מסודר
שואל השאלה:
זה בסקארה אבל גם בסניף ספציפי
זה בסקארה אבל גם בסניף ספציפי
באותו הנושא: