4 תשובות
כן אני הייתי שמח שיתחילו איתי במקום שאני יתחיל עם בנות ולא צריך משהו מסובך פשוט היי ותציעי לו ללכת לאיזה מקום
כן מאוד וזה צריך דווקא להיות יותר קל לבנות רק להתחיל שיחה והכול זורם
לי היא פשוט סתם זרקה איזה שאלה בקשר לסיטואציה, וככה זה נמשך..
ברור. זה תמיד כיף:)
באותו הנושא: