4 תשובות
מה זה דרגות? כל שרת זה שונה
משתנה ותלוי משרת לשרת,
אבל לרוב יש ככה
האונר - מי שהשרת שייך לו
סרוור מנגר / בגדול דיי אותם הרשאות שיש לאונר
סניור אדמין
אדמין
מוד
הלפר
אבל שוב, זה מאוד כללי וכל שרת יכול להיות אחרת, זה בסופו של דבר תלוי באיך האונר/אונרים של השרת בוחרים לתת את הדרגות.
v - סניור אדמין, sa זה אדמין בכיר כמו נגיד נאמן בכיר כאן, זה יותר גישות והרשאות מאדמין רגיל, או לפעמים אותן גישות כמו אדמין (תלוי להחלטת מנהלי השרת). אבל עדיין הוא עם יותר נסיון בתפקיד, והיחס אליו בהתאם.
אבל לרוב יש ככה
האונר - מי שהשרת שייך לו
סרוור מנגר / בגדול דיי אותם הרשאות שיש לאונר
סניור אדמין
אדמין
מוד
הלפר
אבל שוב, זה מאוד כללי וכל שרת יכול להיות אחרת, זה בסופו של דבר תלוי באיך האונר/אונרים של השרת בוחרים לתת את הדרגות.
v - סניור אדמין, sa זה אדמין בכיר כמו נגיד נאמן בכיר כאן, זה יותר גישות והרשאות מאדמין רגיל, או לפעמים אותן גישות כמו אדמין (תלוי להחלטת מנהלי השרת). אבל עדיין הוא עם יותר נסיון בתפקיד, והיחס אליו בהתאם.
שואל השאלה:
מה יותר טוב ad או sa?
מה יותר טוב ad או sa?
אנונימית
sa
באותו הנושא: