31 תשובות
אם אני יוצא עם מישהי שהייתה עם מלא בנים כנראה יש לזה סיבה
אנונימי
בדרך כלל גברים שמשגים הרבה בנות נמצאים ב10 אחוז העליון במשהו. אבל אישה שמשיגה הרבה גברים היא סתם אישה כל אישה יכול להשיג מלא גברים
כן מאוד זה די מגעיל
אנונימית
שואל השאלה:
^^זה מה שאני חושב ויודע
אנונימי
כן, אני לא הייתי יוצאת עם גבר שהיה עם מלא בנות לפניי.
השאלה האמיתית היא למה זה *בושה* בשבילכם אם מישהי יצאה עם מלא בנים?
שואל השאלה:
^רושם
מלא מכירים אותה מהרחוב דיבורים כאלה

מרגישים עוד אחד בתור ולא מיוחדים

לא לחתונה אולי למשהו זמני זה לא בעיה
אנונימי
^מזה למה את באמת שואלת? היא פשוט נתנה לכל מי שרצה, זה לא אישה צריכה לעשות הרבה חוץ מלהביא הסכמה. נהוג לקרוא לזה "זולה"
כן ברור למה לצאת עם מישהו כזה
^^ אני מדברת על זוגיות, איו.
וגם זה אומר גברים שעשה את זה עם הרבה נשים נחשב זול?
זה לא אותו דבר בכלל
שמעתי משפט שמסביר אתזה

דלת שנפתחת בפני כל אחד היא דלת פרוצה
אבל מפתח שיכול לפתוח כל דלת הוא מאסטר
אנונימי
בטח שזה בושה
נשים רוצות גבר שנבחר ע"י נשים אחרות. אם היית עם הרבה נשים, זה אומר שנבחרת על ידן ולכן אתה אוטומטית יותר מושך (בהתנהגות, בניסיון שיש לך). בנוסף לכך, כל קשר שהיה לנו משאיר אותנו עם טראומה קטנה (או גדולה), טראומה בונה גבר והורסת אישה.
אנונימי
כן
הוא לא פחות גרוע מאישה שהייתה עם כמה גברים.
כל העניין של גבר ששכב עם כמה שיותר נשים שווה יותר פשוט דוחה זה רק ביניכם הגברים שחושבים שזה טוב יותר ואז ממציאים שאנחנו הנשים נמשכות לזה כדי שתרגישו טוב יותר עם עצמכם
אנחנו חושבות שזה מגעיל לפחות לזוגיות ארוכת טווח לסטוץ זה לא משנה

אף אחת לא רוצה חבר רציני שיש לו high body count
ברור זה מגעיל
אני לא אעשה את זה מאגו
הבנים פה שממציאים משפטים טיפשיים כדי לגרום לעצמם להרגיש טוב בזה שהם זולים מצחיקים אותי
לא הייתי אומרת שבושה, פשוט לא הייתי יוצאת עם אחד כזה נקודה, אין לי מה לחפש במישהו שמצא לעצמו כבר מספיק. לצערנו היום אם אישה הייתה עם כמה גברים הופכת לזולה אבל כשגבר עושה את זה הוא ניהיה "גבר", לדעתי הכי יפה זה לחכות עם זה למישהו/י הנכון/ה, גם בכללי לא הייתי רוצה לצאת עם מישהו שהיה אפילו עם אחת, מבחינת מין, זוגיות אין לי בעיה שיהיה אם כמה שהוא רוצה אבל לשכב עם כל אחת זה כבר דוחה ומראה שזה הרבה מהמחשבה שלו ואני לא רוצה שמישהו שאני מחפשת בו משהו רציני וחתונה שיחשוב רק מתי אני אתן לו להיכנס לי לרגליים.
בקיצור לא הייתי מכניסה את עצמי לזוגיות כזאת עם מישהו כזה
אנונימית
אם לגבר שלי היו יותר מ3 נשים קודם אני כבר פוסלת
זה לא עניין של בושה
אני לא יודעת אם הייתי יוצאת עם גבר כזה
שעושה סטוצים
כן
אני בחיים לא אצא עם גבר שיש לו כמות מוגזמת של אקסיות ושיש לו שם של רודף שמלות
שואל השאלה:
אז אתה מבינות את הצד שלנו נגיד ככה לא?
אנונימי
^ברור שאנחנו מבינות. מה שאנחנו לא מבינות זה למה אתם חושבים שאישה שיצאה עם הרבה גברים היא זולה, ושגבר שיצא עם הרבה נשים הוא "מגניב". שניהם זולים וחסרי כבוד עצמי..
אני אוהבת שגבר מנוסה אבל אם זה ממש ממש בהגזמה שהוא היה עם כל אחת אז לא
שואל השאלה:
^^לא יודע בואי נגיד שבחורה ממוצעת אפילו מכוערת בלי לפגוע רק פותחת רגליים וכבר יהיה מישהו
לאישה קל להשיג מין


לגבר הסיפור שונה..

גבר צריך להיות משהו מסוים כדי בכלל להשיג


אז אחת שנותנת למלא זה מוריד וגם הרושם לא טוב ויכול לבייש ולא מכובד להסתובב איתה שהיא מוכרת ככזאת

בנות אפילו נמשכות לגבר שבנות אחרות רוצות ככה אתן בנויות

גברים ונשים זה מאוד שונה בעניין הזה
אנונימי
^עדיין, כשגבר יוצא עם מלא בחורות, זה מראה עליו שהוא חסר כבוד עצמי, זול וצריך ללמוד לשמור על עצמו. העובדה שהיה לו קשה להשיג את הבנות לא משנה את זה שהוא זול.

בנות נמשכות לגבר כזה? ממש לא. הרוב המוחלט של הבנות כאן כתבו שהן לא היו נותנות לו צאנס, וגם לכל הבנות שאני מכירה זה מוריד רצח כשיש למישהו מלא אקסיות
^^ אתה כגבר לא יכול לומר לנו איך אנחנו בנויות, ולא אכפת לי שאני לא בת 16 או משהו כזה.
אתה לא יכול לומר לנשים איך הן בנויות, כמו שאני לא יכולה לומר לך כאישה איך להתנהג כגבר.
מה זה ככה אתן בנויות מה אנחנו לגו
ליטרלי כל בת פה רשמה שהיא לא רוצה גבר לזוגיות ששכב עם מלא בנות
אנחנו ממש עונות לך על השאלה