10 תשובות
נראה טוב.
תשאל אותו מאיפה הוא קנה את זה, זה עוזר לדעת אם זה זיוף או לא.
למרות שזה נראה באמת אחלה
תבקש אולי גם את הצילום של הקבלה, הוא טוען שיש אותה - אז תבקש.
תשאל אותו מאיפה הוא קנה את זה, זה עוזר לדעת אם זה זיוף או לא.
למרות שזה נראה באמת אחלה
תבקש אולי גם את הצילום של הקבלה, הוא טוען שיש אותה - אז תבקש.
שואל השאלה:
יש לו קבלה אבל אני ישאל
יש לו קבלה אבל אני ישאל
פשוט תקנה מאפל
שואל השאלה:
בתוספת של 400? אני ממש לחוץ בכסף
בתוספת של 400? אני ממש לחוץ בכסף
זה זול כי אף אחד לא קונה אוזניות שנכנסות לאוזן מיד שנייה ואני לא ממליצה על כך גם אלא אם כן ממש אין לך ברירה.
אני אישית (בתור מישהי שיש לה אירפןדס פרו 2 ב850 ואת הmx4 של סוני ב1050 לפני שהמחיר ירד) הייתי מעדיפה ללכת על משהו זול יותר וחדש (כמו האירפודס 4 שנמצאות באותו טווח מחירים ומשתוות לאיירפודס פרו 2)
לגיט זה כן, ואם ממש בא לך אתה מוזמן לשאול שאול כמו כמה זמן היו בשימוש ובאיזו תדירות
בכל מקרה ממליצה לא
אני אישית (בתור מישהי שיש לה אירפןדס פרו 2 ב850 ואת הmx4 של סוני ב1050 לפני שהמחיר ירד) הייתי מעדיפה ללכת על משהו זול יותר וחדש (כמו האירפודס 4 שנמצאות באותו טווח מחירים ומשתוות לאיירפודס פרו 2)
לגיט זה כן, ואם ממש בא לך אתה מוזמן לשאול שאול כמו כמה זמן היו בשימוש ובאיזו תדירות
בכל מקרה ממליצה לא
נראה סבבה, אבל תמיד תשאל מאיפה קנו את זה, ותוודא שזה לא מזויף
אה זה משהו אחר אז
שואל השאלה:
אבל אני יחליף גומי והכל בסדר לא?
אבל אני יחליף גומי והכל בסדר לא?
לא יודעת
יצא לך להסתכל על האירפודס 4?
שתדע שלי לא היה לחץ של כסף בכלל ועדיין ממש התלבטתי בין שתיהן והן הרבה יותר זולות!
תראה איזה סרטון ביוטיוב שמשווה בינהן
ותעדכן בעיניי שווה יותר חדש (גם בשביל ההרגשה הפנימית לדעת שקנית משהו חדש לגמרי נקי לגמרי והוא רק שלך)
יצא לך להסתכל על האירפודס 4?
שתדע שלי לא היה לחץ של כסף בכלל ועדיין ממש התלבטתי בין שתיהן והן הרבה יותר זולות!
תראה איזה סרטון ביוטיוב שמשווה בינהן
ותעדכן בעיניי שווה יותר חדש (גם בשביל ההרגשה הפנימית לדעת שקנית משהו חדש לגמרי נקי לגמרי והוא רק שלך)
שואל השאלה:
אני מעדיף שזה עם גומי כי אז זה פחות מחליק מהאוזן
אני מעדיף שזה עם גומי כי אז זה פחות מחליק מהאוזן
באותו הנושא: