9 תשובות
ממש ממש לא חייה בסרט
בטח קיבלה את זה מאבא
לא
היא צעירה. שתשקיע בלהשיג ידע במקום לקרוע תתחת, יש לה את כל החיים לעשות את זה
בתור אחת שרצתה לעבוד במקום ללמוד שנה שעברה בכיתה יא'
היום אני בכיתה יב' והבנתי כמה מטומטמת הייתי ואני כל יום מודה להורים שלי שיתעקשו שאמשיך ללמוד ולא אבזבז את הזמן שלי על לעבוד. יהיה לי זמן לעבוד במשך כל החיים שלי.
ברוך השם היום אני גם תלמידה ממש אחלה
רק אם היא עושה תואר באוניברסיטה בנוסף ואז אולי. ועדיין כנראה שלא
אנונימית
לא מסכימה ואני אומרת בתור אחת ששקלה את הנושא הזה בעצמה..זה קשה לשלב עבודה ולימודים יחד ולפעמים את תוהה על איזה מהם לוותר
יהיה לך את כל החיים לעבוד, ועם תעודת בגרות יפתחו לך דלתות כמו לימודים באוניברסיטה וכו
לא... אין בעיה שהיא רוצה לעבוד, שתעבוד ותלמד ביחד.
הבת שלי תסיים עם תעודת בגרות גם אם זה אומר שאצטרך להתעקש על זה בשיניים שלי.
לא מה זה את בת 15
אנונימית