5 תשובות
שימי איפור בטעם טוב פשוט למסיבה או ברים וכאלה.. בשביל שלא תרגישי יותר מידי "חשופה" אבל עדיין תראי יותר את המראה הטבעי שלך ככה את גם מביאה וויב שלא מתאמצת להיות יפה כי את לא צריכה איפור כדי להיות אבל עדיין משקיעה
שואל השאלה:
מבחינת המראה אני יותר אוהבת בלי פשוט מרגישה יותר מוזנחת כזה לצאת למקומות כאלה בלי ביום יום לרוב אני בלי איפור אלא אם כן מתחשק לי
מבחינת המראה אני יותר אוהבת בלי פשוט מרגישה יותר מוזנחת כזה לצאת למקומות כאלה בלי ביום יום לרוב אני בלי איפור אלא אם כן מתחשק לי
אנונימית
לא מוזר לדעתי, לכי לפי מה שבא לך במיוחד אם את אומרת שאת אוהבת יותר בלי איפור. תשחקי עם זה פעם עם איפור פעם בלי או תאזני את זה ושימי ממש בקטנה.. רק בשביל ההרגשה הכללית שלך
לא מוזר בכלל
לא מוזר גם קחי בחשבון שאם את הולכת לרקוד את תזיעי ויש סיכוי שהאיפור ימרח לך
באותו הנושא: