9 תשובות
אני לא ממש כאילו אין לי בעיה שיהיה רציני אבל שידע לצחוק
שמעי בנים זה "בני 20, נראים כמו 16, מתנהגים כמו 10".
גם אני. (:
אני מעדיפה שהוא ידע להיות רציני כשצריך אבל שידע לעשות גם שטויות וברדק.
היי אני כאן:)
גם אני לא אוהבת רציניים, אני והבת שטותניקים כאלה אבל לא תינוקיים ^__^
ואי גם אני.. ואני לא מבינה למה כולם אומרות שהם צריכים להיות גם רצינים, הםם לאא
אני אוהבת בנים שהם ילדותיים, ומצחיקים, אבל גם יודעים להיות רציניים שצריך.
חח לא רק את^_^
כנראה שכן..