16 תשובות
עשו את זה כבר
מקווה שלא לנשים..
בושה שתמיד דופקים את החילונים אבל הדתיים מעל החוק
על מה אתה מדבר ? יש פי כמה אלפים דתיים מחילונים בצבא.
רוב הנופלים הם דתיים.^
רוב הנופלים הם דתיים.^
תתבייש ^^^ רוב רובם של החיילים שנפלו הם דתיים !
רוב שירות קרבי הם דתיים !
רוב שירות קרבי הם דתיים !
אני מדבר איתך על דתי חרדי דתי חליפה לא דתיים לאומים ומה לעשות שהאמת היא שהאחוזי גיוס שלהם נמוכים ביותר ושלצערי יש הצדקה של ההמשלה לזה
לא , למישהו 17
תאמין לי הם שומרים עלינו עם הלימוד שלהם .
ורגע ,סתם שאלה,אם אתה אומר שהחרדים יתגיסו,אז אם יתגיסו,אז אתה גם תלמד תורה ? כי למה שרק הם יתנו משהו,תתן להם גם אתה משהו,אז תלמד תורה גם ואז הם יתגיסו
ורגע ,סתם שאלה,אם אתה אומר שהחרדים יתגיסו,אז אם יתגיסו,אז אתה גם תלמד תורה ? כי למה שרק הם יתנו משהו,תתן להם גם אתה משהו,אז תלמד תורה גם ואז הם יתגיסו
כי יש חוק במדינה? וכי צריך שיויון בנטל במיוחד בזמן לחימה?
אתה עונה על התשובה אח. הם מאמינים שהלימוד תורה שלהם זה מה ששומר !
הם לא חושבים כמוך
הם לא חושבים כמוך
ואני מאמין שזה שהמדינה תתן לי קצבה של 10000 שח כל חודש ותממן לי את התואר הראשון זה מה שישמור!! באמת אם הם יעשו את זה ישראל לא תיפגע מהאויב מבטיח לך
לא הבנתי מילה וגם לא הבנתי את ההקשר
למה שהם יתגיסו ?
חחח למה שאני אלמד תורה? ואם הם שומרים עלינו מה אומר שנבטל את הצבא? אא? אא ואני מכיר אחד איתי בבית ספר לומד תוך כדי באוניטרסיטה כי הוא רוצה להיות מנתח בעתיד ותאמין לי מנתח מציל לא מעט אנשים עם הלימודים שלו.... אז למה אותו אחד חייב לעצור את הלימודים שלו וללכת לצבא והאדם הדתי לא יכול?
מה איתם? מודבר באנשי צבא ומילואים אתה מדבר כי אתה לא יודע אלה כי מאכלים אותך שקרים אח^^
שיאריכו גם לנשים. גברים ונשים צריכים לשרת אותו זמן.
אנונימי