11 תשובות
מה הבעיה בזה מה
יש בזה משהו כאילו? אולי אני לא מבין
יש בזה משהו כאילו? אולי אני לא מבין
אם הוא מצלם נופים מוצדק אם לא לא מוצדק
אשכרה
אני לא מסתובב אבל זה נראלי מגניב
איך יש בנות שבוכות על גבר
שואל השאלה:
יעני זה גיי
יעני זה גיי
אנונימי
^אהה מה גיי בזה? פוטוגרפיה זה גיי?
שואל השאלה:
מסתובב עם זה ומצלם את עצמו כל היום
מסתובב עם זה ומצלם את עצמו כל היום
אנונימי
יש לי ציוד מקצועי וקשה להסתובב איתו בכיס
ואני לא מצלם את עצמי
מה גיי בצילום
באותו הנושא: