8 תשובות
בוודאי
וזה לא גזל כי לא עושים על כסף השבת אבידה
וזה לא גזל כי לא עושים על כסף השבת אבידה
זה ממש לא גזל כי אין על זה סימנים וברור שלוקחים
כיאלו אם אין אנשים אז כן , זה לבד שם , חבל
כן, וזה לא גזל (בהנחה ש) אם אין סימנים
לוקחים
וזה לא גזל,לכסף אין סימנים
וזה לא גזל,לכסף אין סימנים
אם אני יראה מישהו ליד אשאל ואחזיר אם לא אקח וזה לא גזל כי אין שום סימנים מזהים :)
כן, ולדעתי זה לא נחשב גזל, כי לא לקחתי את זה ממישהו, אלא פשוט מצאתי את זה במקרה.
כן
והלכתית זה לא גזל
והלכתית זה לא גזל
באותו הנושא: