הייתי בביקורופא יותר מפעמיים בחודש אבל לא לקחתי מהם בכלל גימלים, אפשר עדיין לקבל מהם גימלים?
התקשרתי אליהם והם אמרו שאי אפשר לקבל ג כי כבר הייתי שם יותר מפעמיים בחודש. הרופא אמר בטלפון ללכת לשם פיזית ולבדוק איתם בביקורופא בסניף. נראה לכם עדיין יתנו שם גימלים?