11 תשובות
לא.
אם לוקחים דברים בפרופורציות אז כן.
משתדלת לומר תודה על מה שיש
כן ברוך ה
ב"ה כן :)
ברוך השם יותר טוב מזה נברח
אנונימית
כן ממוצע, העיקר שלא רע
כן, אני אסירת תודה עליהם
כן