6 תשובות
שואל השאלה:
^ נו ויש גם מספיק בשר
כלומר חיות
אנונימית
אבל הם לא תומכים בהתעללות בבעלי חיים
או שאת עושה רייגבייט או שאת סתומה
תאמין לי יש מספיק גם לנו וגם לחיות
הם מחשיבים את צמחים ולא חיות כי צמחים לא סובלים או מרגישים כאב כמו חיות. זה ההבדל בעיני רוב הטבעונים.
אמאלה??
אני לא אוכלת דשא וחציר פעם אחרונה שבדקתי
אנונימית