8 תשובות
תלוי מה הגילאים, 12-15 יוצאים להסתובב בחוץ או לבית של מישהו..
16-ומעלה למועדונים וכאלה (:
אני בדרך כלל מטיילת איתם בשכונה
למעודניםם
אנונימי
להסתובב בשכונה..
סרט\מסעדה או ים
בדרך כלל יש לנו מקום קבוע ואנחנו יושבים שם נגיד פארק או משהו
לטיל בשכונה..

מקווה שעזרתי, ירדן
שלחי הודעה אם צריכה משהו
הרבה יוצאים לים דרך כלל. (יום שישי שבת ככה)
אבל גם יכולים לצאת לקניון להסתובב...
ולילה יוצאים למועדונים.