3 תשובות
אני הזמנתי צלחת מיקרוגל! (הזאת שבלעדיה אי אפשר לשים כלים עם אוכל בפנים שיסתובב?)
והיא לא נשברה! היא הגיע בקופסת קרטון בין שני קרטונים ומלאה כדורי נייר.
.. אם כי היתה פשלה (או שלוש. שלי) קטנה בהזמנה אז אנחנו תקועות בלי מיקרוגל למשך חודש וחצי...
והיא לא נשברה! היא הגיע בקופסת קרטון בין שני קרטונים ומלאה כדורי נייר.
.. אם כי היתה פשלה (או שלוש. שלי) קטנה בהזמנה אז אנחנו תקועות בלי מיקרוגל למשך חודש וחצי...
לדעתי זה לא ישבר... אבל יש סיכוי של 10%
תלויי מה זה