8 תשובות
זה טוב רצח את בדיוק בממוצע אני בת 15 גובה 155 וזה לא הולך להשתנות
אנונימית
אולי 1.67כזה
173 כזה
בנות לרוב מפסיקות לגדול בגיל 15-16 יש לך עוד שנתיים, אם תאכלי נכון ותשני כמות השעות הנכונות את תקבלי עוד איזה 3-5 בשנה לפי דעתי ותגיעי לאיזה 180 זה גם אפשרות
שואל השאלה:
כאילו כעיקרון שנה שעברה גבהתי רק בסנטימטר אחד אני די אותו גובה מכיתה ו' כזה
אנונימית
אם מפריע לך ואת רוצה לגבוהה עוד, תקראי על זה באינטרנט על תזונה נכונה וכמות שינה נכונה זה עוזר בסוף המון
אי אפשר לדעת,את גם לא יודעת את הגובה המדויק של ההורים

אני חושב שרוב הסיכויים שתהיי בגובה של אמא שלך אבל אי אפשר באמת לחזות מראש גנטיקה