14 תשובות
לא
אנונימי
לא בן אבל יש לי בן דוד שאני ממש קרובה אליו אבל למה לעזאזל שזה יפריע? לחבר שלי ממש לא מזיז הוא אוהב אותו

זה ליטרלי משפחה מב אנחנו מוסלמים
הא? לא, הם בני דודים, הגיוני.
כן קצת
אנונימי
מה למה שזה יפריע
שואל השאלה:
אני בוכה
אנונימית
זה משפחה...
שואל השאלה:
למה כן^^
אנונימית
בדרך כלל לא
שואל השאלה:
מה זה בדרכ
אנונימית
שואל השאלה:
תפרט
אנונימית
אם הוא לא נגד שאנחנו ביחד, ובטח אם היא לא בקשר מיני איתו