14 תשובות
לא
אנונימי
לא בן אבל יש לי בן דוד שאני ממש קרובה אליו אבל למה לעזאזל שזה יפריע? לחבר שלי ממש לא מזיז הוא אוהב אותו
זה ליטרלי משפחה מב אנחנו מוסלמים
זה ליטרלי משפחה מב אנחנו מוסלמים
לא
הא? לא, הם בני דודים, הגיוני.
לא
כן קצת
אנונימי
מה למה שזה יפריע
שואל השאלה:
אני בוכה
אני בוכה
אנונימית
זה משפחה...
שואל השאלה:
למה כן^^
למה כן^^
אנונימית
בדרך כלל לא
שואל השאלה:
מה זה בדרכ
מה זה בדרכ
אנונימית
שואל השאלה:
תפרט
תפרט
אנונימית
אם הוא לא נגד שאנחנו ביחד, ובטח אם היא לא בקשר מיני איתו
באותו הנושא: