13 תשובות
אני חושבת שזה יפה
לא הייתי הולכת עם זה..
למה לא? לפי דעתי זה ממש יפה וחמוד
חחח זה ממש ממש מקסים! ממש התלהבתי מזה. זה נורא מתוק! d:
לא פדיחה
פאדיחה. את תהיי כמו כלב שכולם רואים תשם שלך.
ממש לא פאדיחה.. זה יפה.. צריך פשוט לשלב את זה נכון עם הבגדים שלך וזהו d:
זה ממש יפה,
שימי *** על מי שחושב ככה וחושב ככה, תלכי עם מה שאת רוצה מתי שאת רוצה:)
חחח כן
קצת אבל לא אהבתי תשרשרת בכללי
לא זה ממש לא פדיחה...
קצת.. אני לא הייתי הולכת עם זה