6 תשובות
אז תגידי להם שזה הגיע אחרי שעה וחצי והם הבטיחו לך תוך שעה
אין כל כך מה לעשות עם זה, כי לפעמים יש עיכובים. 60 דקות זה שעה אז יצא שהוא איחר בחצי שעה, כנראה בגלל פקקים או משלוחים קודמים או עיכוב של המסעדה
תשלחי להם פידבק או שתתקשרי ושאת לא מרוצה מהשירות והיית שמחה שיגיע חם ולא יגיע קר במיוחד כי הם לא עמדו בזמנים שלהם
את יכולה פשוט לחמם את זה
שואל השאלה:
בסדר ברור שאני יכולה להגיד להם את זה השאלה אם יעשו עם זה משהו אם יתנו לי משהו
אנונימית
תבררי, בדרך כלל כן נותנים נגיד פיצוי קינוח או משהו בסגנון