12 תשובות
שואל השאלה:
כל אחד אומר משהו שונה :( :(
אנונימית
לדעתי זה טוב.
תנסי.
כשאני משתמשת ברצועות שעווה לפנים זה ממש לא טוב.. לא מוריד את השיערות וגם זה סוג של תלש לי את העור כזה
הרצועות בכללי לדעתי לא טובות
הן מאוד דביקות ברמה אחרת
מאוד קשה לעשות כי כל הידיים שלך פשוט דביקות ואפשר להוריד את זה רק עם מגבון שומני שהם מביאים בחבילה
לדעתי עדיף שעווה מומסת
יש מלא טובות
אנונימית
אז תלוי איזה שיער את מנסה להוריד בפנים
עם יש לך כזה peach fuzz או איך שלא קוראים לזה יעבוד לך
עם יש לך זקן עם שיער קשה אז לא ירד לך אף פעם
לא יודעת מה איתכם אני מורידה איתן והן מורידות לי טוב והידיים שלי לא נדבקות
אתן כנראה לא משתמשות נכון
להרבה בנות יש תלונות על הרצועות האלה, לא הגיוני שכולנו לא משתמשות נכון...
אם זה לפנים לא מומלץ בכלל
אחותי קנתה את זה וזה עשה לה כוויה בשפתיים
לא יורד לי כלום איתן
לא, הרצועות שלהם לא מורידות כלום וגם משאירות כוויות
אני מורידה רק עם זה שנים